fitness2017Trampoliny

Ćwiczenia na trampolinie ujędrniające pośladki, wzmacniające mięśnie nóg i brzucha. Co więcej, taki trening zwiększa gibkość i koordynację ruchową oraz zmniejsza poziom stresu. Są to bezpieczne ćwiczenia, które nie obciążają stawów i kręgosłupa oraz dotleniają organizm, a jednocześnie wzmacniają mięśnie i redukują tkankę tłuszczową. Ten rodzaj aktywności charakteryzuje szybka muzyka, energetyczna choreografia oraz świetna atmosfera. Trening składa się z kilku stałych części: rozgrzewka, cardio, wzmacnianie i rozciąganie. Trening na trampolinie zmusza mięśnie do szybkich, cyklicznych skurczów. Wzmacnia mięśnie, poprawia prace układu sercowo-naczyniowego,stymuluje procesy trawienne, wydala toksyny z organizmu, poprawia wytrzymałość układu kostno – stawowego, zwiększa wydolność organizmu, poprawia koordynację ruchową, zmniejsza masę ciała, modeluje sylwetkę.

Spalanie tłuszczu

Zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe zawierające elementy aerobiku i treningu siłowego, często na zasadzie interwałowej z wykorzystaniem wszelkiego rodzaju sprzętu wzmacniającego pracę mięśni. Kompleksowy trening dla osób zaawansowanych i średniozaawansowanych zapewniający jędrne i smukłe ciało, a także poprawiający kondycję.

Intensywny trening całego ciała (tabata)

To trening o wysokiej intensywności, przeplatany krótkimi przerwami. Zwiększa wytrzymałości  i wydolność organizmu. Jest to dosyć zaawansowana metoda treningowa ze względu na wysoką intensywność. Idealny trening do spalania podskórnej tkanki tłuszczowej, który zapewnia szybki efekt w krótkim czasie.

Trening obwodowy całego ciała

Ćwiczenia wykonywane są na każdą grupę mięśniową z użyciem przyborów. Poprawia on jędrność ciała oraz pobudza spalanie tkanki tłuszczowej. Trening obwodowy to doskonały sposób na wymodelowanie sylwetki szczególnie dla osób, które zaczynają ćwiczenia. Poznaj zalety treningu obwodowego, dzięki niemu pobudzisz metabolizm i krążenie, wzmocnisz mieśnie, stawy i ścięgna oraz przygotujesz ciało na zwiększony wysiłek i uprawianie sportu.

Płaski Brzuch

Trening mający na celu spalanie tkanki tłuszczowej i wyrzeźbienie mięśni brzucha. Pierwsza część zajęć polega na rozgrzaniu naszego ciała poprzez naukę krótkiego układu choreograficznego, druga część skupia uwagę na intensywnych ćwiczeniach mięśni brzucha i wzmacnianiu mięśni grzbietu.

Brzuch, uda, pośladki

Program ćwiczeń, pomoże nie tylko wzmocnić mięśnie,ale przede wszystkim wymodelować kształt sylwetki.Trening ma charakter wzmacniająco-kształtujący, który zapewnia płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda. Są to zajęcia dla wszystkich, którzy pragną bawić się ruchem i uplastycznić ciało. Zaczyna się 10–15 minutową rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw ćwiczeń głównie na dolne partie ciała.

Ćwiczenia wzmacniające na stepie

Doskonała forma dla osób,którym szczególnie zależy na kształtowaniu sylwetki.Formy te nie zawierają układów choreograficznych, a jedynie proste kroki oraz ćwiczenia wzmacniające  i ujędrniające sylwetkę. Niska i umiarkowana intensywność zajęć wspomaga utratę tkanki tłuszczowej.

Ćwiczenia wzmacniające z piłką

Jedna z najbezpieczniejszych form ruchu, polecana dla wszystkich osób. Zajęcia te wykorzystują fenomen równowagi w pozycjach, w których ciało walczy o zachowanie równowagi. Ciało nieświadomie, niezależnie od naszej woli napina wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe (mięśnie głębokie brzucha, mięśnie ud i pośladków oraz mięśnie wzdłuż kręgosłupa). Podczas zajęć wykorzystujemy dużą piłkę o średnicy 55 – 75 cm. Ćwiczenia na piłce poprawiają równowagę oraz wzmacniają mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy. Zajęcia o niskiej intensywności, ale niosące wiele korzyści, również po przebytych urazach i przy dolegliwościach kręgosłupowych

Fit mama

Forma zajęć, pozwalająca powrócić mamom do formy po ciąży i porodzie. Intensywność treningu dopasowana jest do grupy kobiet i ich możliwości. Ze stuprocentowym przekonaniem te zajęcia pomagają wzmocnić organizm i poprawić kondycję fizyczną. Kobiety po ciąży wymagają szczególnego i indywidualnego podejścia na początkowym etapie powrotu do formy, ponieważ po 9 miesiącach noszenia dodatkowego obciążenia, organizm diametralnie się zmienia, a kręgosłup ulega osłabieniu. Dlatego program zajęć przygotowany jest tak, aby każda kobieta czuła komfort zajęć, doskonaląc prawidłową technikę ćwiczeń, a co najważniejsze dążyć do celu i wymarzonej sylwetki po ciąży.

NA ZAJĘCIA MOŻNA PRZYPROWADZAĆ MAŁE DZIECI

Rozciąganie

Stopniowe i kontrolowane rozciąganie mięśni całego ciała. Poprawia elastyczność i ruchomość  w stawach. Prowadzony przy spokojnej muzyce, często zakończony sekwencją relaksacyjną. Zajęcia rozciągają wszystkie grupy mięśniowe, uelastyczniają ścięgna i więzadła, likwidują przykurcze mięśni, zapobiegają kontuzjom, wysmuklają ciało, działają relaksująco.

Zdrowy Kręgosłup

Trening ten składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem m.in. piłki rehabilitacyjnej.Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu,uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizacje kręgosłupa i stawów obwodowych.

Zumba

Fuzja tańca i aerobiku oparta na dynamicznej i ekscytującej kombinacji rytmów latynoskich. Proste kroki taneczne, ciekawe kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają atmosferę świetnej imprezy i porywają do zabawy. Wszystko na jednych zajęciach. Lekcja składa się z szybkich i wolnych rytmów, stosowane kroki taneczne są łatwe do wykonania. Zumba poprawia kondycję, napawa optymizmem i wprawia w doskonałe samopoczucie, które zostaje na długo poza zajęciach.

Taniec towarzyski dla par

Zajęcia,w trakcie których nauczymy Was od podstaw kroków tańców towarzyskich. Na każdych kolejnych zajęciach będziecie poznawać nowe figury, zasady prowadzenia oraz rytmikę poszczególnych tańców. Zajęcia idealne dla par chcących wspólnie cieszyć się tańcami standardowymi oraz latynoamerykańskimi. Spędź aktywnie wolny czas doskonale się przy tym bawiąc. Poznaj tajniki tańców z całego świata. Nasi wyszkoleni instruktorzy przeprowadzą Państwa przez labirynt tańców latynoamerykańskich i standardowych, poczynając od rozpoznawania rytmów, stawiania pierwszych kroków tanecznych, aż po swobodne poruszanie się po wszystkich parkietach świata

Pilates

Pilates to forma ćwiczeń, która sprzyja utrzymaniu równowagi w organizmie. Ćwiczenia wykonywane są spokojnie, a tempo narzucane jest przez łagodną muzykę. Przywracają one dobre samopoczucie i pomagają się zrelaksować. Wszyscy mogą trenować pilates i w ten sposób poprawić kondycję i zdrowie. To forma ćwiczeń, która aktywizuje i modeluje całe ciało. Najważniejsze jest to, ze skupia się nie tylko na największych mięśniach, ale też na tych mniejszych. Wykonując ćwiczenia regularnie, poprawiamy siłę, równowagę, elastyczność i koordynację ciała. Ponad to zachowujemy wyprostowaną sylwetkę dzięki wzmocnieniu mięśni podtrzymujących kręgosłup.

Skontaktuj się z nami